نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازیکنانی که می توانند در پایان فصل یوونتوس را ترک کنند

بازیکنانی که می توانند در پایان فصل یوونتوس را ترک کنند

قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان یوونتوس در پایان فصل به پایان می رسد و یووه تا امروز فعالیتی رسمی برای تمدید قرارداد این بازیکنان نداشته است. در ادامه اخرین اخبار از تمدید قرارداد این بازیکنان را بررسی خواهیم کرد.

 

خوان کوادرادو:

 

مذاکرات با کوادرادو خوب پیش می رود، بازیکن سیه چرده ی یوونتوس می خواهد بماند و آلگری می خواهد او را حفظ کند، دو سال تمدید می کند، اما اگر حقوقش کم شود، 3 سال تمدید می کند.

 

پرین:

 

یوونتوس آماده تمدید قرارداد پرین است، این باشگاه دستمزد 1.5 تا 1.8 میلیون یورو در سال + پاداش ارائه می دهد، به نظر می رسد بازیکنی که قرار بود برود به احتمال زیاد بماند، او رابطه خوبی با همه برقرار کرده و شانس بسیار زیادی برای ماندن دارد.

 

برناردسکی:

 

شرایط برناردسکی پیچیده تر است، او مطالبات زیادی دارد، حقوق او در حال حاضر 4 میلیون یورو در سال است، او درخواست قرارداد 5 ساله دارد ولی یووه قرارداد 3 ساله و دستمزد 2.5 میلیون یورو در سال + پاداش را پیشنهاد کرده است.

 

دیبالا:

 

وضعیت قرارداد دیبالا با یوونتوس همچنان مشخص نیست و همه در انتظار جلسه ی هفته های آینده ی مدیر برنامه های این بازیکن و سران یووه هستند.

 

دی شیلیو:

 

مذاکرات بین یووه و دی شیلیو در حال انجام است. پیشنهاد یووه 2 میلیون یورو در هر فصل + پاداش است. این احساس وجود دارد که به زودی توافقی حاصل خواهد شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: